KOLEJNOŚĆ RAKIET - WSZYSTKIE DNI:
KOBIETY: 3,1,2
MĘŻCZYŹNI: 4,3,1,2
JUNIOR: U11,U13,U15,U17,U19
SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM ROZGRYWEK
Poniedziałek 14.06
12:00 - zamknięcie terminu potwierdzania udziału drużyn oraz ich składów w DMP
Wtorek 15.06
23:59 - zamknięcie terminu potwierdzania pakietów drużynowych
Sobota 19.06
losowanie drabinek turnieju
Czwartek 24.06
https://bo5.pl/t4135/DMP+Betard+2021,schedule.html
Piątek 25.06
https://bo5.pl/t4135/DMP+Betard+2021,schedule.html?date=2021-06-25
Sobota 26.06
https://bo5.pl/t4135/DMP+Betard+2021,schedule.html?date=2021-06-26
Sobota po finale: oficjalne afterparty w nowej hali klubu tuż za kortem nr 3 !
ZGŁOSZENIA
Potwierdzeniem zgłoszeniem jest zgłoszenie deklaracji uczestnictwa do dnia 14.06.2021 godz 23:59 do organizatora zawodów Marcina Żaka przez:Opłaty za drużynę
Pakiet standard - udział w turnieju
Turniej MĘSKI - 600 zł
Turniej DAMSKI - 450 zł
Turniej JUNIORSKI - 250 zł
Pakiet posiłek - pakiet standard + ciepły posiłek w każdym dniu rozgrywania turnieju
Turniej MĘSKI - 900 zł (pakiet dla 4 osób) + 75 zł za dodatkową osobę
Turniej DAMSKI - 600 zł (pakiet dla 3 osób) + 50 zł za dodatkową osobę
Turniej JUNIORSKI - 375 zł (pakiet dla 5 osób) + 25 zł za dodatkową osobę
Pakiet koszulka - pakiet standard + koszulka turniejowa dla min. 4 zawodników z nazwiskami oraz nazwą i logiem drużyny na koszulkach
Turniej MĘSKI - 920 zł (pakiet dla 4 osób) + 80 zł za dodatkową osobę
Turniej DAMSKI - 690 zł (pakiet dla 3 osób) + 80 zł za dodatkową osobę
Turniej JUNIORSKI - 650 zł (pakiet dla 5 osób) + 80 zł za dodatkową osobę
Pakiet pełny - pakiet standard + pakiet posiłek + pakiet koszulka
Turniej MĘSKI - 1220 zł + 155 zł za dodatkową osobę
Turniej DAMSKI - 840 zł + 130 zł za dodatkową osobę
Turniej JUNIORSKI - 1025 zł + 105 zł za dodatkową osobę
Każdy uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz na wykorzystanie wizerunku przez organizatorów dla potrzeb organizacji zawodów, publikacji wyników, zdjęć oraz materiałów wideo z zawodów. Warunkiem uczestnictwa zawodnika, zawodniczki, juniora w IMP lub DMP jest posiadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy o sporcie ważnego orzeczenia lekarskiego (zdolność do uprawiania sportu squash wraz z datą ważności) oraz ubezpieczenia NNW w uprawianym sporcie,
Zgłoszenie do turnieju jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
BADANIA ORAZ UBEZPIECZENIE NNW
Kapitan drużyny zobowiązany jest posiadać ważne badania oraz ubezpieczenie NNW dla wszystkich startujących uczestników
KOSZULKA
Template:
Gotowy przykład:
Drugi wariant kolorystyczny:
KORTY
Turniej zostanie rozegrany na 7 kortach w klubie Wrocław Squash Club przy ulicy Długosza 71 we Wrocławiu
ZAKWATEROWANIE
promowane hotele:
Weiser Hotel (700 metrów od klubu WSC) - al. M. Kromera 16, 51-163 Wrocław
Wieniawa Hotel (8 min autem do Magnolia Park) - ul. Gajowicka 130, 53-322 Wrocław
Fitnes Hostel (700 metrów od klubu WSC) - Sołtysowicka 15b, 51-168 Wrocław
KOMITET ORGANIZACYJNY
Komitet Techniczny Mistrzostw powołany przez Zarząd PZSQ do rozstrzygania rozstawień oraz spraw nadzwyczajnych:
Marcin Żak
Adrian Fulneczek
Łukasz Piasecki
Maciej Kliś
Katarzyna Owcarz
Dominik Kowalski
Marcin Pierzgalski
Dariusz Filipowski
Dyrektor i sędzia główny turnieju
Marcin Żak
661 465 872
marcin.zak.squash@gmail.com
Wsparcie organizacyjne
Michał Mierzejewski
Krystian Danilecki
Anna Pozlewicz
Jan Wasilewski
Dane teleadresowe klubu
Wrocław Squash Club
ul. Jana Długosza 71 (teren zakładów ASPA)
51-162 Wrocław
(71) 727 92 40
wsc@wsclub.pl